Публикувано от: istinatabg | 16/01/2009

Три гениални Мисли

tulip-love-1„Светът е една сфера, чийто център е навсякъде, а периферията никъде“
Б.Паскал „Мисли“

„Истинската свобода се заключава само в творческото действие“
Сент Екзюпери

„Без враг се сила непознава, без враг се сила не калява“
Ст.Чилингиров „Крали Марко“

„Беше ужасна зима, майка ми за пореден път ме изхвърли на улицата. Уж все разправяше, че ме обича. Нямаше на кой да се опра, нямаше на кой да споделя. Баща ми казваше “ Това е Живота, суров, жесток и студен..“. Намразих хората, намразих и себе си. Казват, че всички хора сме като Луната..имаме си тъмна неосветена част..и мисля,че е вярно. Търсих съмишленици които да мразят поне колкото мен, търсих компания която отрича, предизвиква и ненавижда..търсих и открих, макар за кратко. Имах  един основен проблем…виждах истината неподправена, а това променя играта.“

Из „Разказите на една Истина“


Отговори

  1. Много ми харесва разказа, всъщност понякого думите са много слаби като изразно средство…в случая е така….

  2. затова само пиша, че много ми харесва:))))

  3. Само ще се усмихна:)


Вашият коментар

Категории